Szczegółowe informacje na temat warunków dostawy zostały opisane
są w dziale Dostawa.
Czy zamówiony towar można odebrać w salonie firmowym SCK.pl?
Tak, sposób odbioru dostawy wybierany jest w trakcie składania
zamówienia, można wybrać przesyłkę kurierską lub odbiór w salonie
firmowym SCK.pl
Czy wystawiacie Państwo faktury vat?
Tak. Przedstawione w ofercie ceny są kwotami brutto i zawierają podstawową stawkę VAT 23 proc.
Czy można dokupić gwarancję door-to-door?
Nie ma takiej potrzeby. Na wszystkie oferowane produkty domyślnie udzielamy gwarancji w trybie od drzwi do drzwi (door-to-door).
Czy w przypadku naprawy gwarancyjnej mogę odesłać tylko uszkodzony podzespół ?
Nie, jeśli integralną częścią zestawu komputerowego lub laptopa i nie został
zakupiony oddzielnie. Przedmiotem reklamacji jest zawsze pozycja wyszczególniona
na dowodzie zakupu.
Zgodnie z Polityką prywatności / Polityką cookies strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.